"A Google ugyan engedélyezni fogja a felhasználóknak, hogy megadhassák azokat az érdeklődési köröket, amely témákban a jövőben hirdetéseket kívánnak fogadni, de már nem csupán az általunk beírt keresési paramétereknek megfelelő reklámokkal fogunk találkozni, hanem a korábban látogatott oldalak alapján is célba vehetnek minket a hirdetők – bárhol, bármikor.

  Az új rendszerben a weblap témájától függetlenül is találkozni fogunk mindenféle hirdetésekkel – vagyis akár sporteszközökkel kapcsolatos reklámot láthatunk a barkácsboltban, új tulajdonosokra váró kalapácsokat pedig a sportoldalakon.

  A technológia által felfedezett érdeklődési körök később módosíthatóak lesznek, sőt a felhasználók azt is beállíthatják majd, hogy milyen tartalmú hirdetésekre nem kíváncsiak. A célzáshoz használt sütik küldését bármikor le lehet majd tiltani."

  Kíváncsi volnék egy statisztikára, hogy az AdSense által elhelyezett hirdetésekből mennyire kattintanak valóban rá a felhasználók, mert én például olyan ember vagyok, hogy ha felmegyek egy honlapra, akkor csak a valódi tartalom érdekel, a hirdetések inkább csak zavarnak. Részemről tehát majdnem mindegy, hogy szűkíthető-e a reklámkínálat és hogy hol-hogyan ér utol, mert úgyis ignorálom. Nem tudom, hogy azoknak, akik azért szoktak is a hirdetésekre figyelni, mennyire éri majd meg, hogy a válogatásukért cserébe tényleg bárhol találkoznak majd mondjuk síléc ajánlattal, amikor pl. a Karibi-tengeri utazásukat tervezik... Vicces lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvia5.blog.hu/api/trackback/id/tr871001613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása